Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2007 00:53 - Историята започва тук …
Автор: ganapati Категория: Забавление   
Прочетен: 1415 Коментари: 1 Гласове:
0



Историята започва тук …

Един ден реших да се махна ... Напуснах работата си, моите връзки, моята духовност ...

      Исках да напусна моят живот. Отидох в гората за да проведа един последен разговор с Бог. 
„Господи”, казах аз. „Можеш ли да ми дадеш поне една причина за да не се махна?” 
Неговият отговор ме изненада ... 
„Погледни наоколо”, каза Той. „Виждаш ли папратта и бамбука?” 
„Да”, отвърнах. 
„Когато създавах семената на папратта и бамбука, Аз се грижих много добре за тях. Дадох им светлина. Дадох им вода. Папратта бързо израсна от земята. Тя брилянтно покри земята с зелено. Но нищо не се показа от бамбуковите семена. Но аз не се отказах от бамбука. На втората година Папратта порасна много по жизнена и в изобилие. И отново, нищо не се появи от бамбуковите семена. Но аз не се отказах от бамбука. Каза Той. „През третата година отново нямаше нищо от бамбуковите семена. Но аз не ги изхвърлих. През четвъртата година, отново, нямаше нищо от бамбуковите семена. Аз отново не се отказах от тях”. Каза Той. „Тогава на петата година малка издънка поникна от земята. Сравнена с папратта привидно изглеждаше малка и незначителна ... Но само шест месеца по късно, бамбуковият цвят се издигна на метър и половина височина. Беше използвало пет години за да пораснат корените. Тези корени бяха силни, и му дадоха това което е необходимо за да оцелее. Никога не давам на моите творения, изпитания които те не могат да понесат”. Тогава Той ми каза. 
„Знаеш ли, мое дете, че през
цялото това време през което се бореше, твоите корени растяха. „Аз не се отказах от бамбука. Никога няма да се откажа и от теб.” „Не се сравнявай с другите.” Каза Той. „Бамбука има различно значение от папратта. Те заедно правят гората красива.” „Твоето време ще дойде”, ми каза Бог. „Ти ще израстнеш високо” 
„Колко високо трябва да израсна?” Го попитах. 
„Колко високо ще порасне бамбука?”, Ме попита той в отговор. 
„Толкова колкото е възможно?”, Попитах аз. 
„Да.” Отговори Той, „Дай ми слава като пораснеш колкото е възможно.” 
Напуснах гората и донесох тази история. Надявам се, че тези думи ще ви помогнат, вижте Бог никога няма да се откаже от вас. Нека се опитаме да бъдем като бамбука.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Колко мног обич има в това послание. ...
25.06.2007 10:25
Колко мног обич има в това послание. И приемане и разбиране, и спокойствие. Благодаря ви приятели.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ganapati
Категория: Забавление
Прочетен: 121919
Постинги: 27
Коментари: 94
Гласове: 440
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930